مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-25سياسي

فارس من| مطالبه مردم از رییس جمهور بابت ابطال انتخابات اتاق بازرگانی ایران


مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی از رییس جمهور خواسته اند انتخابات مخدوش اتاق بازرگانی ایران را باطل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری با ثبت پویشی با عنوان انتخابات مخدوش اتاق بازرگانی را ابطال کنید   از رییس جمهور خواسته اند تا انتخابات اخیر هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران را که در نتیجه آن حسین سلاح ورزی، نامزد رد صلاحیت شده از سوی نهادهای نظارتی، به عنوان رییس انتخاب شد، ابطال کند.

در این پویشِ پرامضا، مخاطبان خبرگزاری فارس نوشته اند: در شرایط کنونیِ اقتصاد ایران، حضور بخش خصوصی در عرصه های مختلف اقتصادی اهمیت بسیار دارد، در این راستا، اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مسئولیت سرعت بخشی به رشد شاخص های توسعه اقتصادی و رونق کسب و کارهای داخلی را به عهده دارند.

از این رو فعالیت بیش از پیشِ اتاق های بازرگانی و تعامل آن ها با بخش دولتی بسیار ضروری است، اما با کمال تأسف، پرونده انتخاباتِ غیرقانونی اتاق بازرگانی در ماه های گذشته هنوز به سرانجام قانونی نرسیده است.

ثبت کنندگان این پویش نوشته اند: در این شرایط که قوای سه گانه، رییس غیرقانونی و مسئله دار اتاق بازرگانی را به رسمیت نمی شناسند، منطقی ترین تصمیم و رهگشاترین اقدام، ابلاغ مصوبه شورایعالی نظارت توسط وزیر صمت و ابطال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه مردم از رییس جمهور بابت ابطال انتخابات اتاق بازرگانی ایران

فارس من| مطالبه مردم از رییس جمهور بابت ابطال انتخابات اتاق بازرگانی ایران